• 1402/11/10 - 14:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امروز در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار؛

نشست همفکری کارگزاران با مدیرعامل و معاونان بورس تهران برگزار شد + عکس

امروز کارگزاران عضو کانون کارگزاران بورس طی نشستی دغدغه‌ها و مسایل خود را با مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد شرکت بورس تهران در میان گذاشتند و در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با صنعت کارگزاری و بازارسرمایه مانند مسایل مربوط به دستورالعمل بازارگردانی، فرآیند و رویه‌های نظارت بورس تهران بر کارگزاران، وجه تضمین، معاملات short sell، رونق معاملات عمده و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، امروز سه‌شنبه 10 بهمن ماه، جمعی از کارگزاران عضو کانون در نشستی با حضور محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران؛ محمدامین قهرمانی، معاون ناشران و اعضاء؛ محمدرضا شاه نظری، معاون نظارت بر بازار؛ مهدی زمانی سبزی، معاون عملیات بازار؛ علی‌عباس کریمی، معاون توسعه؛ دبیرکل و معاونین کانون کارگزاران بورس به طرح مسایل روز مرتبط با صنعت کارگزاری پرداختند.

بررسی مسایل مربوط به دستورالعمل بازارگردانی، فرآیند و رویه های نظارت بورس تهران بر کارگزاران، وجه تضمین، معاملات short sell، رونق معاملات عمده و ... تنها برخی از موضوعات طرح شده در این نشست بودند.

محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس تهران در این نشست بیان کرد: تمرکز بورس تهران در حوزه نظارت، پیشگیری است نه پرونده سازی؛ همچنین ابطال معاملات خط قرمز من است و تا جای ممکن از آن اجتناب می‌کنم.

او افزود: قطعا نیاز به بازنگری در مقررات حاضر وجود دارد و در این راستا بورس تهران از طرح پیشنهادات و نظرات کارگزاران و فعالان بازارسرمایه در این خصوص استقبال می‌کند.

گودرزی گفت: بورس تهران در نظر دارد در سال آینده، برای صندوق‌های ETF، شاخص تعریف کند و همچنین در خصوص شاخص 50 شرکت برتر تغییراتی را اعمال کند.

یادآور می‌شود، کانون کارگزاران بورس در تلاش است ضمن تشکیل سلسله نشست‌هایی با حضور ارکان و مسولان بازار‌سرمایه، همراه با شرکت‌های کارگزاری عضو خود بتواند در راستای کاهش دغدغه‌های صنعت کارگزاری و ایجاد راه حل برای توسعه آن گام بردارد، در همین راستا کانون کارگزاران بورس تاکنون با مدیران عامل فرابورس، بورس تهران، معاونت‌ها و مدیران ارشد سازمان بورس جلسات همفکری را برگزار کرده است.  

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 569

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید