• 1402/11/08 - 14:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
امروز در سالن استاد زرگانی‌نژاد کانون کارگزاران بورس برگزار شد:

نشست همفکری کارگزاران بورس با معاون نظارت بر نهادهای مالی و مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس + عکس

امروز کارگزاران عضو کانون کارگزاران بورس طی نشستی دغدغه‌ها و مسایل خود را با مدیران ارشد سازمان بورس در حوزه نظارت بر اعضا مطرح کردند و در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با صنعت کارگزاری و بازارسرمایه به تبادل نظر و گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، امروز یکشنبه 8 بهمن ماه، جمعی از کارگزاران عضو کانون کارگزاران بورس در نشستی با حضور علیرضا ناصرپور، معاون نظارت بر نهادهای مالی و منوچهر میرزایی، مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس، دبیرکل و معاونین کانون کارگزاران بورس به طرح مسایل روز مرتبط با صنعت کارگزاری پرداختند.

بررسی دغدغه‌های مرتبط با پیش‌نویس دستورالعمل تاسیس و فعالیت شرکت‌های کارگزاری، تنوع‌بخشی به درآمدهای کارگزاری‌ها، کاهش مقررات غیر ضروری و ... تنها برخی از موضوعات طرح شده در این نشست بودند.

در پایان این نشست، معاون نظارت بر نهادهای مالی و مدیر نظارت بر کارگزاران سازمان بورس از فضا و امکانات بخش آموزش کانون کارگزاران بورس نیز بازدید کردند. 

شایان ذکر است، کانون کارگزاران بورس در تلاش است، ضمن تشکیل سلسله نشست‌هایی با حضور مدیران ارکان و مسئولان بازار‌سرمایه، همراه با شرکت‌های کارگزاری عضو خود بتواند در راستای کاهش دغدغه‌های صنعت کارگزاری و ایجاد راه حل برای توسعه آن گام بردارد.

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 568

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید