• 1401/11/05 - 11:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کانون کارگزاران، حامی چهارمین همایش سالانه انجمن مالی ایران

روابط‌ عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار از پیوستن این کانون به جمع حامیان چهارمین همایش سالانه انجمن مالی ایران خبر داد. این همایش 30 بهمن ماه برگزار می‌شود و علاقمندان فرصت دارند تا 15 بهمن ماه مقالات خود را به دبیرخانه آن ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، هدف از برگزاری این همایش ارتقای کارآیی نظام مالی در راستای قیمت‌گذاری صحیح دارایی‌های مالی، از طریق استراتژی آموزش و فرهنگ‌سازی است. 

از محورهای اصلی انجمن مالی ایران که در چهارمین همایش سالانه این انجمن دنبال می‌شود، بومی‌سازی و اسلامی کردن ابزارها و چارچوب اداره نظام مالی است که با امید به ایجاد نظریه‌های بومی و بومی‌سازی نظریه‌های موجود انجام می‌شود و دیدگاه‌های محققان در این رابطه می‌تواند در این همایش به اشتراک گذاشته شود.

به منظور تبادل نظر علمی و کاربردی در این همایش انجمن مالی ایران با همکاری دانشگاه اصفهان در تلاش است چهارمین همایش سالانه خود را در 30 بهمن ماه 1401 در دانشگاه اصفهان برگزار کند. در این همایش از کلیه صاحبنظران، پژوهشگران و مجریان نظام مالی و ساختار اقتصادی در کشور برای اشتراک‌گذاری تجربیات و دانش خود در این همایش دعوت به عمل آمده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 448
لیلی شهیر
خبرنگار

لیلی شهیر

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید