• 1402/07/10 - 12:15
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رییس سازمان بورس در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون کارگزاران و روز کارگزار:

کانون کارگزاران بورس تلاش‌های بسیاری برای ارتقا صنعت کارگزاری انجام داده است

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و روز کارگزار با حضور رئیس و معاونان سازمان بورس و اوراق بهادار، دبیر کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران اعضای کانون کارگزاران و پیشکسوتان و بزرگان بازار سرمایه برگزار شد. در این مراسم رییس سازمان بورس تاکید کرد: کانون کارگزاران بورس طی چند سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای ارتقا صنعت کارگزاری انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، روز گذشته 9 مهرماه، مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و روز کارگزار با حضور رئیس و معاونان سازمان بورس و اوراق بهادار، دبیر کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران اعضای کانون کارگزاران و پیشکسوتان و بزرگان بازار سرمایه در محل هتل اسپیناس برگزار شد.

در این مراسم، عظیم ثابت ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون کارگزاران و روز کارگزار، از مدیران ارشد و پیشکسوتان بازارسرمایه و صنعت کارگزاری قدردانی و تشکر کرد.

رییس سازمان بورس: کارگزاران، مهمترین خدمات دهندگان بازارسرمایه‌‌اند

مجید عشقی، رییس سازمان بورس در این جشن ضمن تبریک روز کارگزار بیان کرد: مهمترین خدمات در حوزه بازار سرمایه توسط کارگزاران ارائه می‌شود به همین دلیل از پیشکسوتان این حوزه سپاسگزارم. کانون کارگزاران بورس طی چند سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای ارتقا صنعت کارگزاری انجام داده و اکنون این صنعت مسیر توسعه‌ای مطلوبی را طی کرده است.

مجید عشقی تصریح کرد: مصوبه‌ای در رابطه با کاهش هزینه مبالغی که به صندوق‌ها واریز می‌شود در حال بررسی است که به زودی ابلاغ خواهد شد.  

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: صنعت کارگزاری رو به رشد است

محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در جشن سالگرد کانون کارگزاران، گفت: صنعت کارگزاری‌ به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی بعد از اتفاقات دهه ۸۰ بوده و آمارها حاکی‌ از روند رو به رو به رشد آن است.

پور ابراهیمی افزود: امروزه شاهد عوامل محدودکننده، تهدیدکننده و غیرکارشناسی در حوزه بازار سرمایه هستیم. بازار سرمایه به شدت نسبت به اخبار منفی حساس است. باید در حوزه‌های تخصصی، جلسات و نشست‌هایی برگزار شود تا حمایت‌های لازم انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مبنای کار ما رفتار حرفه‌ای است، قبل از عرضه این کالاها در بورس کالا رانت‌هایی وجود داشت؛ اکنون قیمت سیمان بعد از عرضه در بورس کالا شفافیت شده و فوایدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران، در انتهای این مراسم کانون کارگزاران بورس از برخی فعالان، پیشکسوتان و افراد موثر در صنعت کارگزاری و بازارسرمایه با اهدای لوح یادبودی تقدیر و تشکر کرد. این افراد شامل خانم‌ها: سیمین‌دخت میردامادی، به عنوان یکی از بانوان موسس شرکت کارگزاری و پیشکوت بازار سرمایه، زینت مردای‌نیا، به عنوان یکی از بانوان فعال در بازارسرمایه و صنعت کارگزاری، مونا حاجی علی اصغر، به عنوان یکی از بانوان فعال در بازارسرمایه و صنعت کارگزاری و آقایان: مصطفی حقیقی مهمانداری، به عنوان پیشکسوت بازارسرمایه و از فعالان صنعت کارگزاری، ارسلان محتشم امیری، به عنوان اولین کارگزار حقوقی بعد از انقلاب و فعال بازارسرمایه، خسرو پور‌معمار به عنوان پیشکسوت و فعال بازارسرمایه و صنعت کارگزاری، امیر علی خان خلیلی، به عنوان یکی از اعضای اولین شورای عالی کانون کارگزاران بورس، حمید آذرخش، محمدرضا سرافراز یزدی و محمد عابد با عنوان مشترک یکی از برترین کارگزاران بورس به لحاظ ارزش معاملات و نیز امیر آشتیانی عراقی، به عنوان فعال رسانه در بازارسرمایه و صنعت بودند. 

  • گروه خبری : اخبار بورس
  • کد خبر : 518

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید