• 1402/05/02 - 10:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
معرفی کارگروه‌های کانون (12):

کارگروه «صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی» چه اهدافی دارد؟

یک از اهداف مهم تشکیل کارگروه صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص دستورالعمل‌های موضوع فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی است.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، در ادامه معرفی کارگروه‌های تخصصی کانون و اهداف و فعالیت‌هایشان به معرفی کارگروه «صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی» کانون کارگزاران بورس می‌پردازیم؛ این کارگروه یکی دیگر از 14 کارگروه فعال در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار است.

کارگروه صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات، ارائه راهکار و پیشنهادات در جهت حل مشکلات صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص دستورالعمل‌های موضوع  فعالیت این صندوق‌ها تشکیل شده است.

 

طی دو جلسه برگزار شده از این کارگروه در سال جاری، مسائلی از جمله بررسی دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، بررسی مشکلات صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی، موضوع کفایت سرمایه، بررسی مشکلات سامانه‌های الگوریتمی بازارگردانی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

شایان ذکر است، نخستین‌ بار کارگروه «صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی» درسال 1398 تشکیل شده است.  

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 497

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید