• 1402/04/06 - 14:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معرفی کارگروه‌های کانون (3)؛

کارگروه 12 ساله «فن‌آوری اطلاعات» کانون؛ به دنبال حل مسایل حوزه فناوری اطلاعات در صنعت کارگزاری

کارگروه «فناوری اطلاعات» یکی دیگر از کارگروه‌های تخصصی کانون کارگزاران بورس است که حدود 12 سال از راه‌اندازی و فعالیت آن می‌گذرد. از مهمترین اهداف این کارگروه بحث و بررسی در خصوص مهمترین موضوعات مطروحه در حوزه فناوری اطلاعات صنعت کارگزاری، بررسی مشکلات و پیشنهاد برای حل آن‌هاست.

به گزارش کانون کارگزاران بورس، در ادامه معرفی کارگروه‌های تخصصی کانون و اهداف و فعالیت‌هایشان امروز به معرفی کارگروه « فناوری اطلاعات» کانون کارگزاران بورس می‌پردازیم، این کارگروه یکی دیگر از 14 کارگروه فعال در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار است که از سال 1390 در حال فعالیت است.   

بررسی دغدغه‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات؛ بررسی مشکلات مشترک شرکت‌های کارگزاری و OMSها؛ بررسی مباحث مربوط به الزام امنیتی و فنی back office‌ ها و بحث و بررسی در خصوص مهمترین موضوعات مطروحه در حوزه فناوری اطلاعات صنعت کارگزاری برخی از مهمترین هدف‌های کارگروه «فناوری اطلاعات» هستند.

اعضای این کارگروه تاکنون در خصوص مسائلی از جمله بررسی نحوه پیاده‌سازی موارد ابلاغی ذیل مفاد ماده 15 دستورالعمل اجرایی معاملات برخط، بررسیRFP مربوط به سامانه نظرسنجی از مشتریان برای رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری، فرایند احراز هویت مشتریان جهت شرکت در نظرسنجی مربوط به رتبه‌بندی، ثبت لاگ سیستم صرفاً برای صحت‌سنجی در خصوص نظرسنجی و ... به بحث و تبادل نظر نشسته‌اند. 

شایان ذکر است، در حال حاضر دو جلسه از این کارگروه در سال جاری تشکیل شده است.

 

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 479
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید