• 1402/11/18 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امروز در کانون کارگزاران بورس برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی اعضای کانون کارگزاران بورس پیرامون نمایشگاه صنعت مالی 1403

امروز نشستی با حضور دبیرکل و اعضای کانون کارگزاران، مدیر روابط عمومی سازمان و مدیرعامل شرکت مجری نمایشگاه صنعت مالی (بانیان امید) با هدف بررسی دغدغه های کارگزاران در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت مالی 1403 در محل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، امروز 18 بهمن ماه کانون کارگزاران نشستی با حضور برخی از مدیران عامل و نمایندگان کارگزاری های عضو کانون، مهدی حاجیوند مدیر روابط عمومی سازمان بورس، صالح سپاسدار مدیرعامل شرکت بانیان امید به عنوان مجری نمایشگاه، دبیرکل، معاونین و مدیر روابط عمومی کانون کارگزاران تشکیل داد.

در این نشست که با هدف بررسی دغدغه ها و مسایل مربوط به صنف کارگزاران بورسی برای حضور در نمایشگاه صنعت مالی سال آینده برگزار شده بود، کارگزاران به بررسی مسایل نمایشگاه گذشته پرداختند و موضوعات و دغدغه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه سال آتی مطرح کردند.

عظیم ثابت، دبیرکل کانون کارگزاران بورس در این نشست با تشریح پیگیری‌های انجام شده در خصوص تغییر ساعت برگزاری این رویداد به خرداد ماه از مدیرعامل شرکت بانیان امید، خواست تا صنعت کارگزاری در این نمایشگاه به عنوان یکی از ارکان مهم در اقتصاد کشور به بهترین نحو نمایش داده شود و در این راستا، در صورت امکان هزینه‌های جانبی این رویداد مانند هزینه اسپانسری کاهش یابد.

مهدی حاجیوند، مدیر روابط عمومی سازمان بورس نیز در این نشست گفت: برگزاری نمایشگاه در اعتمادسازی به بازارسرمایه نقش موثری دارد و دراین راستا سازمان نیز از هیچ کمکی برای رسیدن به این هدف و نمایش توانمندی های صنعت کارگزاری مضایغه نمی کند.

شایان ذکر است، این جلسات تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت و نتایج مذکور نیز از طریق مجاری ارتباطی کانون اعلام خواهد شد. پیش از این نیز جلساتی در همین راستا با حضور مدیران عامل کارگزاری‌ها و مدیر روابط عمومی سازمان بورس و مسولان کانون برگزار شده بود.   

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 574

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید