• 1401/09/15 - 14:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همت کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار؛

نخستین دوره مدیریت منابع انسانی در نهادهای مالی برگزار شد

روز یکشنبه نخستین جلسه دوره مدیریت منابع انسانی در نهادهای مالی با حضور پر شور مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی و کارشناسان علاقه‌مند به آشنایی و کسب مهارت در حوزه منابع انسانی در نهادهای مالی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار؛ این کانون به منظور افزایش توان اعضاء در مدیریت موثر و کارآمد منابع انسانی خود؛ نخستین دوره مدیریت منابع انسانی در نهادهای مالی را برگزار کرد. شرکتکنندگان در این دوره، علاوه بر آشنایی عمیق با جزئیات اجرایی هر یک از نظام‌های 12 گانه حوزه منابع انسانی، خواهند توانست تحت نظر مربی دوره نسبت به طراحی اولیه نظامهای مذکور در سازمان خود اقدام کرده و مقدمات استقرار موفق فرایندهای این حوزه را تمرین کنند.

شایان ذکر است، هفته گذشته علاقمندان به حضور در این دوره تعیین سطح شدند و به این ترتیب روز یکشنبه نخستین جلسه این دوره با حضور پر شور مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی و کارشناسان علاقه‌مند به آشنایی و کسب مهارت در حوزه منابع انسانی در نهادهای مالی برگزار شد. شرکت‌کنندگانی که بتوانند دوره را با موفقیت طی کرده و در سنجش‌های پایان دوره نیز موفق عمل کنند؛ حائز دریافت گواهی‌نامه صلاحیت مدیریت منابع انسانی در نهادهای مالی از کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار خواهند شد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 437

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید