• 1402/07/24 - 12:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فردا سه شنبه در روزنامه ابرار منتشر می‌شود:

مناقصه کانون کارگزاران برای تهیه تجهیزات ذخیره‌سازی، فایروال نسل جدید و سرور

کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در نظر دارد تجهیزات ذخیره‌سازی، فایروال نسل جدید و سرور خود را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای تهیه کند؛ این مناقصه فردا سه شنبه 25 مهر ماه در روزنامه ابرار منتشر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، از تمامی متقاضیان واجد شرایط و صلاحیت درخواست می‌شود برای شرکت در مناقصه و اخذ اسناد و مدارک و اطلاعات تکمیلی، به تارنمای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مراجعه و پس از تکمیل مدارک و مهر و امضاء صاحبان امضاء تعهدآور نسبت به ارسال آن به طور کتبی حداکثر تا تاریخ یکشنبه30/07/ 1402 ساعت 15، به دبیرخانه کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار به آدرس: خیابان ولیعصر بالاتر از سه راه شهید بهشتی، کوچه دل افروز، پلاک 32 با کد پستی1511714511 اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز و شرایط اولیه متقاضیان:

1) گواهی شورای انفورماتیک با رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در رشته‌های تولید و ارائه رایانه‌های غیر Main Frame و شبکه داده‌ها‌ی رایانه‌ای و مخابراتی و خدمات پشتیبانی، 2) مجوز در حوزه پدافند سایبری، 3) مجوز افتا در حوزه نصب و پشتیبانی محصولات فتا و امن‌سازی و مقاوم‌سازی سامانه‌ها و زیرساخت‌ها.

زمان و محل بازگشایی پاکات پیشنهادات: روز چهار‌شنبه مورخ 3 آبان 1402 از ساعت10 لغایت 11 صبح در محل خیابان ولیعصر بالاتر از سه راه شهید بهشتی، کوچه دل افروز، پلاک 32.

در ضمن؛ مشروح شرایط مناقصه در اسناد و مدارک درج شده و شرکت‌کنندگان باید کلیه صفحات اسناد و مدارک را مهر و به امضاء صاحبان امضاء تعهدآور شرکت برسانند؛ همچنین، در صورت بروز هر گونه اختلاف و یا مغایرت بین این آگهی و مدارک مناقصه که به مهر و امضاء صاحبان امضاء تعهدآور شرکت‌کنندگان رسیده، اسناد و مدارک توزیعی ملاک عمل خواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ تماس 84087-021 داخلی 600  تماس حاصل نمایید.

برای دریافت لینک اطلاعات مناقصه اینجا کلیک کنید.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 528

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید