• 1400/06/09 - 15:15
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

محمدرضا دهقانی دبیرکل کانون کارگزاران شد

 روز گذشته در چهارصد و یکمین جلسه هیئت‌مدیره کانون کارگزاران محمدرضا دهقانی احمدآباد به سمت دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منصوب شد...

در پی اتمام دوره دو ساله هیئت‌مدیره کانون کارگزاران و برگزاری مجمع عادی به طور فوق‌العاده در تاریخ ۲۷ آبانماه ۱399 هیئت‌مدیره جدید کانون انتخاب گردید. در ادامه تحولات این کانون سیدروح‌اله میرصانعی، دبیرکل وقت پس از ۱۰ سال حضور در سمت دبیرکلی کانون کارگزاران از این سمت استعفا داده و طی فراخوانی هیئت‌مدیره کانون اقدام به جذب دبیرکل جدید نمود.

از میان از میان رزومه‌های ارسالی، محمدرضا دهقانی احمدآباد به عنوان قائم‌مقام کانون کارگزاران انتخاب گردیده و از تاریخ 1399/10/20 تاکنون در این سمت حضور داشت.

 به گزارش روابط‌عمومی کانون کارگزاران، روز گذشته در چهارصد و یکمین جلسه هیئت‌مدیره کانون کارگزاران محمدرضا دهقانی احمدآباد به سمت دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

 در همین راستا با رحمان بابازاده، مدیرعامل کارگزاری فارابی و رئیس هیئت‌مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مصاحبه انجام شد که متن آن به شرح زیر می‌باشد:

رئیس هیئت‌مدیره کانون کارگزاران درخصوص جلسه روز گذشته هیئت‌مدیره این کانون اظهار داشت: همانگونه که مستحضرید پس از آخرین انتخابات هیئت‌مدیره در سال گذشته آقای میرصانعی پس از یک دهه فعالیت به عنوان دبیرکل کانون کارگزارن از این سمت استعفا دادند با توجه به تلاش‌های مثبت ایشان در مدت بیش از یک دهه در راستای ارتقاء جایگاه کانون کارگزاران و رساندن این کانون به جایگاه حقیقی خود، انتقال این تجربیات به شخص دیگر کار آسانی نبود؛ پس هیئت‌مدیره از ایشان خواهش نمود ضمن انتخاب آقای دهقانی به سمت قائم‌مقام، جهت انتقال دانش و تجربیات در کنار ایشان حضور داشته باشند که این همکاری تا هفته گذشته ادامه یافت. در جلسه هیئت‌مدیره در هفته گذشته ایشان مجدداً مسئله خروج قطعی و استعفای مجدد خود را اعلام نمود و هیئت‌مدیره ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ایشان در این مدت استعفا را تایید نموده و در جلسه هیئت مدیره کانون مورخ 1400/06/08 آقای دکتر محمدرضا دهقانی احمدآباد به عنوان جایگزین ایشان و دبیرکل کانون کارگزاران انتخاب شدند.

بابازاده در ادامه بیان داشت: قطعا تک تک اعضا و همینطور جناب آقای میرصانعی قول مساعدت با کانون را دادند که همچنان در این مسیر در کنار کانون باشند و از تجربیاتشان بهره‌مند شویم و کانون کارگزاران نیز با حضور یک نیروی جوان‌تر و با دانش به‌روز مسیر ارتقاء خود را ادامه دهد. 

انتهای پیام/

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 347
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم