• 1401/09/08 - 13:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بعد از تایید صلاحیت اعضای هیئت مدیره جدید کانون؛

رئیس و نائب رئیس هیات مدیره کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار انتخاب شدند

بعد از گذشت 4 ماه از انتخاب اعضای هیئت مدیره جدیده کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در اواخر تیرماه سال جاری، پس از تایید صلاحیت این اعضا توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، در نخستین جلسه رسمی هیئت مدیره جدید کانون، ضمن ابقای محمدرضا دهقانی احمد آباد در سمت دبیر کل، رئیس و نایب رئیس این هیات مدیره نیز با کسب رای حداکثری به ترتیب آقایان اردشیر مردانپور پینوندی و مهدی حاجی غلام سریزدی انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، پس از برگزاری مجمع عمومی سالانه کانون کارگزاران در 22 تیرماه سال جاری، شرکت‌های کارگزاری فیروزه آسیا با ۸۳ رأی، صبا تامین با ۶۹ رأی و آرمون بورس با ۵۸ بالاترین آرا را کسب کردند؛ همچنین شرکت کارگزاری ایساتیس پویا با ۵۶ رأی، شرکت کارگزاری بانک دی با ۵۴ رأی، شرکت کارگزاری حافظ با ۵۴ رأی و شرکت کارگزاری بانک سپه با ۵۱ رأی به عنوان دیگر اعضای اصلی هیئت مدیره کانون کارگزاران انتخاب شدند.
نمایندگان منتخب بعد از رای‌گیری و انتخاب تاکنون در انتظار تایید صلاحیت خود توسط سازمان بودند تا رسما به آغاز فعالیت بپردازند تا اینکه در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره کانون کارگزاران پس از فرآیند تایید نمایندگان منتخب توسط سازمان بورس و اوارق بهادار در محل کانون کارگزاران برگزار شد.
در نخستین جلسه رسمی هیئت مدیره جدید کانون که با حضور و تقدیر و تشکر از اعضای هیات مدیره قبلی آغاز شد، ضمن ابقای محمدرضا دهقانی احمد آباد در سمت دبیر کل، رئیس و نایب رئیس این هیات مدیره نیز با کسب رای حداکثری به ترتیب آقایان اردشیر مردانپور پینوندی(مدیرعامل کارگزاری سپه) و مهدی حاجی غلام سریزدی (مدیرعامل کارگزاری ایساتیس پویا) انتخاب شدند. 
یادآور می‌شود، ترکیب جدید هیئت مدیره کانون به شرح ذیل است:
 جواد حسنی‌نویسی متولد 1359 با مدرک لیسانس مدیریت صنعتی و سمت شغلی مدیر عامل شرکت کارگزاری فیروزه آسیا؛
 محمدحسن حبیبی متولد 1366 با مدرک فوق لیسانس معارف اسلامی و مدیریت گرایش مالی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزاری صبا تأمین؛
 صادق قاسمی متولد 1356 با مدرک فوق لیسانس مدیرت صنعتی گرایش مالی، مدیر عامل کارگزاری آرمون بورس؛
 مهدی حاجی غلام سریزدی متولد 1365 و با مدرک فوق لیسانس مدیریت مالی، مدیر عامل کارگزاری ایساتیس‌پویا؛
 محمد صادق احمدیان ‌طاهری متولد 1371 با مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی، مدیرعامل شرکت کارگزاری حافظ؛
 مصطفی بختیاری متولد 1357 بامدرک دکترای مدیریت مالی، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک دی؛
 اردشیر مردانپور پینوندی متولد 1349 و با مدرک دکترای مدیریت گرایش سیستم‌ها، مدیرعامل کارگزاری بانک سپه.

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 436

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید