• 1401/10/07 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخشش کارگزاران ایرانی در لیگ قهرمانان فیاس (FEAS 2022)

برندگان جایزه لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی فیاس (FEAS 2022) در بازار سهام از میان حدود 41 شرکت‌کننده به ترتیب به شرکت‌های کارگزاری مفید، آگاه و مبین سرمایه در رتبه‌های اول، دوم و سوم تعلق گرفت؛ در این لیگ شرکت‌های کارگزاری بانک مرکزی و مفید نیز در رقابت در بازار اوراق بهادار با درآمد ثابت به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس واوراق بهادار، در سی و ششمین نشست مجمع عمومی فیاس 2022 در قاهره، که اواخر ماه گذشته برگزار شد، شرکت‌های کارگزاری ایرانی در لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی بالاترین رتبه‌ها را کسب کردند.  

بنابر اعلام فیاس، برندگان جایزه لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی ( فیاس )2022 توسط هیئت دبیران این فدراسیون اعلام شد که با هدف بهترین اعضا در بازارهای محلی تعریف شده بود.

مهمترین هدف در این لیگ، بالابردن آگاهی‌ها درباره شرکت‌کنندگان محلی از میان جامعه فیاس بوده است. این جایزه‌ بر اساس معاملات شرکت‌کنندگان در بازارسرمایه و بازار با درآمد ثابت اعطا شد. بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی فرآیندها، شرکت‌کنندگان مسابقه لیگ قهرمانان ( فیاس 2022 )، جایزه‌های طلا، نقره یا برنز در مقام‌های اول، دوم و سوم را به دست آوردند.

برندگان جایزه این لیگ در حوزه بازار سرمایه از میان حدود 41 شرکت‌کننده به ترتیب به کارگزاری مفید، کارگزاری آگاه و کارگزاری مبین سرمایه رتبه اول، دوم و سوم تعلق گرفت.

همچنین برندگان جایزه لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی ( فیاس )2022 در حوزه بازار با درآمد ثابت از میان حدود 33 شرکت‌کننده، به شرکت سهامی فریدم فاینانس Freedom Finance) JSC) از قزاقستان در رتبه اول همچنین کارگزاری بانک مرکزی و کارگزاری مفید به ترتیب در رتبه‌های دوم  و سوم از ایران اختصاص یافت.

شایان ذکراست، بیست و یکم آذر 1401، فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی (فیاس) مجمع عمومی خود را با حضور اعضا در قاهره، پایتخت مصر برگزار کرد.

در مجمع عمومی فیاس، صورت‌های مالی سال 2022 تایید و عملکرد یکساله دبیرخانه و کمیته‌ها بررسی شد، همچنین برنامه پیش بینی شده سال 2023 و بودجه‌بندی آن ارزیابی و مصوب شد.

یادآوری می‌شود، پذیرش 7 عضو جدید در فدراسیون، تصویب صورت‌های مالی 2022، تصویب بودجه و برنامه‌های 2023 از جمله مصوبات این مجمع است؛ همچنین، تقویم رویدادهای سال 2023 و تعیین میزبانی این رویدادها مانند برنامه‌های کانفیاس 2023 و آموزش در محل مصوب شد.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 442

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید