• 1402/03/27 - 16:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور کانون کارگزاران در سی و هفتمین نشست فیاس/ کسب رتبه‌های برتر توسط کارگزاری‌های ایرانی در (FEAS 2023)

همزمان با برگزاری مجمع عمومی بورس‌های اروپایی_آسیایی فیاس 2023، شرکت‎‌های کارگزاری مفید، آگاه و کاریزما حائز رتبه‌های برتر شده و جوایزی را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، عظیم ثابت، دبیرکل کانون کارگزاران بورس در سی و هفتمین نشست مجمع عمومی بورس‌های اروپایی_آسیایی فیاس 2023 در ایروان حضور داشت. این نشست چهارشنبه 24 خرداد (14 ژوئن 2023) در مرکز تجاری الیت پلازا، واقع در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد.

شایان ذکر است، همزمان با برگزاری مجمع عمومی بورس‌های اروپایی_آسیایی فیاس 2023، شرکت‎‌های کارگزاری مفید، آگاه و کاریزما حائز رتبه‌های برتر شده و جوایزی را کسب کردند.

پس از اجلاس عمومی و در روزهای پنج شنبه و جمعه، 25 و 26 خرداد، همایش سالانه فیاس با حضور ده‌ها نماینده از بورس‌ها و نهادهای بازار سرمایه منطقه و فعالان بین‌المللی به منظور بحث و بررسی پیرامون مهم‌ترین رویدادهای جاری و رویکردهای آتی بازارهای جهانی برپا شد. طی این رویداد در روز پنجشنبه بیش از 40 نماینده از بورس‌ها، نهادهای مالی و فعالان بازارهای منطقه‌ای در قالب پنل‌های مختلف درخصوص توسعه فرایندهای پیش از معاملات، عملیات و پس از معاملات به سخنرانی پرداختند.
شرکت بورس تهران، فرابورس و شرکت سپرده‌گذاری، کانون کارگزاران بورس و شرکت مدیریت فناوری اطلاعات از ارکان بازارسرمایه و نماینده ایران در این رویداد حضور داشتند.

شرکت‌های بورس تهران و فرابورس به مدت دو سال به عنوان اعضای هیات مدیره فدراسیون برگزیده شدند؛ در این رویداد صورت‌های مالی سال 2022 و برنامه های آتی فیاس نیز بررسی و به تصویب رسید.

(کانون کارگزاران به زودی گزارشی از حضور خود در این نشست را منتشر می‌کند.) 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 475
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید