• 1402/03/10 - 10:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست مشترک دو کانون مطرح شد:

اتحاد کانون‌ها گامی به سمت توسعه بازار

دبیران کل کانون‌های کارگزاران بورس و اوراق بهادار و نهادهای سرمایه‌گذاری به همراه معاونان خود طی نشستی در محل کانون کارگزاران، دیدار و به گفت و گو پرداختند. انتقال تجربیات و انجام اقدامات مشترک در راستای اعطای خدمات بهتر به اعضا و توسعه بازار از اهداف اصلی این دیدار بود.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، در این نشست عظیم ثابت، دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه منابع انسانی، سرمایه اصلی کانون‌ها قلمداد می‌شوند گفت: ماندگاری پرسنل در نهادهای مالی کوتاه است، این موضوع می‌تواند به دلایل مختلفی مانند روحیه تنوع‌پذیری، حقوق و مزایا مرتبط باشد، اما ضروری است در این راستا به موضوع آموزش پرسنل و در مجموع استراتژی اشتغال منابع انسانی بیشتر توجه شود.  

ضرورت تحقیقات بازار برای ایجاد بسته‌های مناسبت نسبت به سلیقه‌های مختلف در بازار جهت درآمد‌زایی، انجام مطالعات تطبیقی و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با مشارکت کانون نهادها از دیگر موضوعاتی هستند که ثابت در این جلسه به آنها پرداخت.

او تاکید کرد: زمینه‌های کاری مشترک زیادی بین دو کانون وجود دارد که با صلاحدید دبیران کل قابل انجام و پیگیری است.

در ادامه رسول سعدی، دبیر کل کانون نهادها نیز بیان کرد: بازطراحی ساختار و برنامه‌ریزی استراتژی‌ها از اقداماتی است که کانون نهادها در حال انجام آن است.

او همگرایی دو کانون را گامی برای ایجاد سینرژی مثبت در جهت توسعه بازار سرمایه دانست و افزود: هر اقدامی که برای بازار سرمایه مثبت و در راستای توسعه و تعمیق آن باشد، ارزشمند است.     

  • گروه خبری : اخبار بورس,اخبار داخلی
  • کد خبر : 466

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید