• 1401/06/12 - 13:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری کانون کارگزاران و کانون نهادهای سرمایه‌گذاری اکران می‌شود؛

«سهمی از آینده» مستندی درباره بورس ایران در سال‌های ۹۹-۱۳۹۸

فیلم مستند سینمایی «سهمی از آینده» با موضوع بررسی و تحلیل رویدادهای سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بورس ایران، فردا یکشنبه ۱۳ شهریور برای جمعی از فعالان بورس و بازار سرمایه اکران خواهد شد.

مستند سینمایی سهمی از آینده

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران و بورس اوراق بهادار، این فیلم که پیش از این طی مراسمی در حضور هیئت‌مدیره، رییس و مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار رونمایی شده بود، در این مراسم با شرکت مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره «کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار» و «کانون نهادهای سرمایه‌گذاری» و شرکت‌های عضو این دو نهاد به نمایش در خواهد آمد.

فیلم «سهمی از آینده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا است که مستندساز باسابقه سینمای ایران به شمار می‌رود و علاوه بر آثار موفق داخلی، چندین مستند برای شبکه‌های مطرح بین‌المللی نیز ساخته است. «سهمی از آینده» نخستین مستند سینمایی است که به روایت بورس ایران در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ می‌پردازد. در این دو سال، عموم مردم در سطح ملی به بورس اقبال فراوان نشان دادند و میلیون‌ها نفر وارد بازار سهام شدند.

در اکران خصوصی فیلم مستند «سهمی از آینده»، از مدیران بیش از ۶۰۰ شرکت فعال حوزه بورس و سرمایه‌گذاری از جمله شرکت‌های کارگزاری، تأمین سرمایه و سبدگردان دعوت شده است تا به تماشای فیلم بنشینند و به تبادل نظر درباره مسایل مطرح‌شده در این مستند بپردازند.

شایان ذکر است، رؤسای سازمان بورس و اوراق بهادار در ادوار مختلف، رییس سازمان خصوصی‌سازی، اعضای هیئت‌مدیره سازمان بورس و جمعی از کارشناسان خبره بورس ایران در این فیلم به تحلیل رویدادهای بورس در مقطع تاریخی ۹۹-۱۳۹۸ پرداخته‌اند.

مستند «سهمی از آینده» پس از چند اکران خصوصی در حضور سیاست‌گذاران، مدیران و کارشناسان نهادهای متولی بازار سرمایه، برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار داخلی
  • کد خبر : 413
کلمات کلیدی
محمد  رستگار
خبرنگار

محمد رستگار

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید