• 1402/03/20 - 12:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کانون کارگزاران بورس در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (FINEX 2023) + تصویر

کانون کارگزاران بورس در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (FINEX 2023) با برنامه‌هایی مانند برگزاری نشست حقوقی، کارگاه‌های آموزشی و ارتباط رو در رو در خصوص مسایل حقوقی و آموزشی پاسخگوی اعضا و مخاطبان خود بود و این حضور مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگزاران بورس، روز گذشته و بعد از 4 روز پر جنب و جوش پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (فاینکس 2023) به کار خود پایان داد. نمایشگاهی که بنابر اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار بیش از پنجاه هزار نفر از آن دیدن کردند. این استقبال با توجه به برگزاری نمایشگاه در هفته‌ای نیمه تعطیل قابل توجه بود، استقبالی که مورد توجه غرفه کانون کارگزاران بورس هم قرار گرفت. 

کانون کارگزاران بورس در مدت برگزاری نمایشگاه صنعت مالی برنامه‌های متفاوتی برای مخاطبان خود در نظر داشت. پاسخگویی به پرسش‌های حقوقی و مسایل مربوط به اعضای کانون (کمیته سازش، نکات حقوقی و ...)، همچنین پاسخ به سوالات مربوط به واحد آموزش و توسعه، توزیع بروشور در دو عنوان (شرح عملکرد و معرفی کمیته سازش و شرح و عملکرد آموزش و پژوهش کانون)، برگزاری جشنواره تخفیف دوره‌های آموزشی عمومی کانون ویژه نمایشگاه، حضور اساتید و مدرسان واحد آموزش و حقوقدان‌های بازارسرمایه برای پاسخگویی به سوالات تخصصی، برخی از این فعالیت‌ها بودند.

کانون کارگزاران در این نمایشگاه یک نشست حقوقی با عنوان (پرسش و پاسخ حقوقی) و سه کارگاه آموزشی با عناوین: فرصت‌های اشتغال در بازارسرمایه با معرفی گواهینامه‌های کاربردی و حرفه‌ای بازار؛ اولویت‌ها و رویه‌های پژوهشی؛ فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نیز برگزار کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد. برگزاری این برنامه‌ها در راستای تلاش برای افزایش ارتقای سواد مالی و فرهنگ سرمایه‌گذاری، همچنین کمک به حل اختلافات ناشی از فعالیت‌های حرفه‌ای اعضای کانون با یکدیگر یا با سایر اشخاص انجام شد.      

شایان ذکر است، در روزهای برپایی پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (فاینکس ۲۰۲۳)، غرفه کانون کارگزاران بورس به پایگاهی برای گفت‌وگوی چهره به چهره اعضا، مدیران و ارکان بازارسرمایه تبدیل شده بود.

یادآور می‌شود، آخرین بار کانون کارگزاران در سال 1398 (قبل از همه‌گیری کرونا) در این نمایشگاه حضور داشت.     

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 469
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید